Na Novou Ulici nepojedou tramvaje ani po Vánocích, výluka bude delší
Velká modernizace tramvajové trati na Novou Ulici měla skončit letos v prosinci. Nestane se tak,…
16. 04. 2021 - 10:35
Olomoucká kampaň z loňského roku, cílící na turisty a sloganem "... to musíte" uspěla i v celorepublikové konkurenci. Podle odborné poroty Velké ceny cestovního ruchu je třetí nejlepší a získala tak bronz.
Vyhlášení výsledků proběhlo v rámci odborné celostátní konference o cestovním ruchu.
„Oproti prvním Karlovým Varům, které investovaly do kampaně padesát milionů korun, jsme ve dvou měsících první vlny covidu vymysleli kampaň pro české turisty a mohli do ní investovat řádově jen stovky tisíc. K tomu jsme nakoupili turistické karty Olomouc Region Card jako pobídku pro pobyt na více než dva dny v olomouckých ubytovacích zařízeních, kdy nás na podzim podpořil i Olomoucký kraj,“ uvedla v tiskové zprávě náměstkyně primátora Markéta Záleská, do jejíž gesce cestovní ruch spadá.
Olomouc v kampani vsadila na jednoduchý slogan "... to musíte" a následně jednoduchý vizuál s doplňujícími slovy jako vidět, zažít, ochutnat.
Podle Zaleské se už město připravuje na letošní kampaň. „Samozřejmě se zase budeme snažit zaujmout,“ zdůraznila.
Na olomouckých vypadovkách se tak brzy objeví nové vítací tabule a spustí se i nový turistický web.
Zdroj: Olomouc.eu
Velká modernizace tramvajové trati na Novou Ulici měla skončit letos v prosinci. Nestane se tak,…
Strašidelný týden v zoo se svou nezaměnitelnou dušičkovou atmosférou letos potěšil 20 981…
Olomouc - Olomoučtí obyvatelé mají jedinečnou příležitost ovlivnit budoucnost Mlýnského potoka a…
Olomouc – Podvodníci zkoušejí stále nové a nové finty, jak okrást důvěřivé lidi o peníze. Před pár…
Olomouc – Olomoucká charita a spolek Dobré místo pro život uspořádaly ve čtvrtek na Horním náměstí…
Olomouc – Významný přínos k přežití jednoho z nejvíce ohrožených dravých ptáků světa, orla opičího,…